Pytania
i Odpowiedzi

  1. Czy nadal przyjmują Państwo porody w Szpitalu Medicover? Tak, w Szpitalu Medicover nadal odbywają się planowe porody, zarówno siłami natury, jak i poprzez cesarskie cięcie. Od 25 maja wznowiliśmy pobyt rodzinne w oddziale. Kobiecie w trakcie porodu i pobytu w oddziale może towarzyszyć parntner. Więcej na temat porodów rodzinnych znajduje się na https://porody.medicover.pl/covid-19-wazne/porod/. Informacje można uzyskać również dzwoniąc na infolinię szpitalną – 500 900 900
  2. Czy mogę umówić się na zabieg w szpitalu Medicover? Tak, w ramach poniższych specjalizacji:
    • Ginekologia,
    • Chirurgia,
    • Kardiochirurgia,
    • Kardiologia
    • Ortopedia dorosłych,
    • Urologia onkologiczna
    • Pediatria
  3. Czy w stanach nagłych mogę zgłosić się na ostry dyżur? Tak, Oddział Pomocy Doraźnej (OPD) w Szpitalu Medicover nadal oferuje Państwu pomoc w sytuacji nagłej. Jak do tej pory mogą Państwo skorzystać z wizyty u: lekarza pomocy doraźnej, pediatry i chirurga dziecięcego, przy czym dziecko na wizytę może przyjść tylko z jednym rodzicem/opiekunem. Dodatkowo w ramach Oddziału Pomocy Doraźnej nie są wykonywane badania laboratoryjne „na życzenie”.
  4. Czy mogę umówić się na konsultację w Szpitalnym Centrum Konsultacyjnym? Tak można umówić się na konsultację w Szpitalnym Centrum Konsultacyjnym, obecnie realizujemy wizyty stacjonarne z zakresu:
    • Chirurgii,
    • Chirurgii naczyniowej,
    • Ginekologii, Położnictwa,
    • Neonatologii,
    • Anestezjologii,
    • Bariatrii,
    • Medycyny Męskiej,
    • Konsultacji holistycznych,
    • Urologii,
    • Ortopedii,
    • Laryngologii,
    • USG (dziecięce, dorosłych, ortopedyczne, endometriozy)

    W przypadku usług, które są dostępne należy zgłosić się bez osoby towarzyszącej.

  5. Czy mogę skorzystać z porady medycznej telefonicznie? Tak, w Szpitalu Medicover uruchomiliśmy telefoniczne porady medyczne. Zachęcamy do skorzystania z nich zarówno osoby, które są już pod opieką naszych lekarzy, jak i pacjentów pierwszorazowych. Aktualnie tego typu konsultacje w Szpitalu Medicover są dostępne w specjalizacjach:
    • Chirurgii,
    • Chirurgii naczyniowej,
    • Ginekologii/ Położnictwa,
    • Neonatologii (jako opcja wizyty kwalifikacyjnej w ramach pakietów porodowych)
    • Anestezjologii (jako opcja wizyty kwalifikacyjnej w ramach pakietów porodowych)
    • Bariatrii,
    • Medycyny Męskiej,
    • Konsultacji hoslistycznych,
    • Urologii,
    • Kardiologii,
    • Diabetologii,
    • Dietetyka,
    • Hematologii Dorosłych,
    • Hematologii Dzieci,
    • Endokrynologii,

    Wszystkich, którzy potrzebują konsultacji medycznej z wyżej wymienionej specjalizacji zachęcamy do kontaktu z Infolinią Szpitala – 500 900 900. Nasi konsultanci pomogą taką wizytę zaplanować i zrealizować.
    Uwaga – wizyty są dostępne wyłącznie dla Pacjentów posługujących się numerem telefonu z polskim oznaczeniem (+48).

  6. Czy w trakcie porady telefonicznej lekarz wystawi mi receptę? Tak, podczas zdalnej konsultacji lekarz może udzielić porady, wystawić e-receptę lub zalecić wizytę stacjonarną w placówce, jeśli będzie to konieczne.
  7. Czy mogę umówić się na badania diagnostyczne w Szpitalu Medicover? Obecnie przeprowadzamy następujące badania diagnostyczne:
    • USG ciąży
    • USG
    • tomografia komputerowa
    • rezonans magnetyczny
    • badania endoskopowe

    Sposób realizacji badania tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego jest dostosowany do aktualnie obowiązujących wytycznych sanitarno-epidemiologicznych celem zapewnienia Pacjentom i personelowi maksymalnego poziomu bezpieczeństwa. W związku z powyższym termin części badań może ulec zmianie, o czym będziemy Państwa informowali telefonicznie. Pacjenci posiadający skierowanie na takie badanie mogą umawiać się pod nr telefonu 500 900 900. Na badanie należy zgłosić się w umówionym terminie bez osoby towarzyszącej.

  8. Mam umówioną wizytę w Szpitalnym Centrum Konsultacyjnym – czy ta wizyta się odbędzie w wyznaczonym terminie? Obecnie prowadzimy zapisy i realizujemy wizyty stacjonarne z zakresu: Chirurgii, Chirurgii naczyniowej, Ginekologii, Położnictwa, Neonatologii, Anestezjologii, Bariatrii, Medycyny Męskiej, Konsultacji holistycznych, Urologii, Ortopedii, Laryngologii, USG (dziecięce, dorosłych, ortopedyczne, endometriozy)
    Konsultacje z lekarzami innych specjalizacji zostały wstrzymane do odwołania. Pacjenci, których wizyty nie mogą być zrealizowane, zostaną poinformowani o propozycjach nowych terminów badań i konsultacji. Jeśli masz umówiony termin wizyty i jeszcze nie otrzymałeś informacji, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 500 900 900. W przypadku usług, które są dostępne należy zgłosić się bez osoby towarzyszącej.
  9. Posiadam abonament wykupiony w Medicover – czy mogę skorzystać z usług w ramach Ambulatoryjnej Pomocy Doraźnej? Nie, w zaistniałej sytuacji konsultacje ortopedyczne, internistyczne i pediatryczne dostępne do tej pory w ramach Ambulatoryjnej Pomocy Doraźnej są wstrzymane. W przypadkach nagłych urazów ortopedycznych i stanów zagrażających życiu prosimy o kontakt z Hot Line Medicover pod numerem 500 900 999. Pacjentów z objawami grypy czy przeziębienia lub z podejrzeniem zakażenia koronawirusem prosimy aby zostali w domu i umówili telefoniczną rozmowę z lekarzem Medicover korzystając z aplikacji Medicover OnLine lub skontaktowali się z lekarzem internistą, pediatrą przez Telefoniczną Poradę Medyczną pod numerem 500 900 510.

Zadzwoń 500 900 900
lub wypełnij formularz





** Jeżeli klikniesz „Zaznacz wszystkie poniższe zgody” automatycznie zaznaczasz wszystkie zgody. Możesz też zaznaczyć lub odznaczyć każdą ze zgód z osobna.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa w celu marketingu produktów i usług własnych w tym poprzez profilowanie/ przesyłanie materiałów marketingowych.
  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa oraz podmiotów Medicover Polska, informacji handlowo-marketingowych z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i tzw. automatycznych systemów wywołujących w formie wiadomości elektronicznych (e-mail, SMS/MMS, serwisy internetowe, w tym portale społecznościowe, powiadomienia push)
  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa oraz podmiotów Medicover Polska, informacji handlowo-marketingowych z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i tzw. automatycznych systemów wywołujących w formie połączenia głosowego (rozmowa telefoniczna, komunikaty głosowe IVR)
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa w celu marketingu produktów i usług podmiotów Medicover Polska, w tym poprzez profilowanie/ przesyłanie materiałów marketingowych.

* pola wymagane

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych

  • Administrator danych: Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa
  • Cele przetwarzania: marketing własnych produktów i usług [w tym profilowanie]; marketing produktów i usług Medicover Polska [w tym profilowanie]
  • Podstawy prawne przetwarzania: Twoja zgoda
  • Prawa związane z przetwarzaniem danych: prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo dostępu do danych osobowych; inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych
  • Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Medicover Sp. z o. o

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Klauzula informacyjna






Kontakt

Umawianie wizyt
tel. 500 900 900

Ostry dyżur
– pomoc w nagłych przypadkach
tel. 500 900 901

Adres

Szpital Medicover

al. Rzeczypospolitej 5
02-972 Warszawa
(Miasteczko Wilanów)